Medieproduksjon og lite søvn
mandag 24. februar 2014
Yes, I can!
Ny flott dag med lite søvn og medieproduksjon.
Ikkje noko stress og fine sko.
Digg, sweet og meir!
1 kommentar:
Steinar Lote
25. februar 2014 kl. 07:57
Legg deg innpå watchlista - i fall det dukkar opp noko spennandes her.
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Legg deg innpå watchlista - i fall det dukkar opp noko spennandes her.
SvarSlett